5 עקרונות להתיידד עם שיווק

לשיווק יש יחסי ציבור ממש גרועים, למדנו ממפגשים כואבים עם אנשי מכירות ושיווק שזה משהו שצריך להזהר ולהשמר ממנו. העניין הוא שזה גורם להרבה בעלות עסקים להמנע מלהשתמש בכל מה שמציעים כלי השיווק השונים ולא מקדמות את העסק כפי שיכלו לקדם.
כדי שכן תוכלי לעשות שיווק ולהשתמש במלוא הפוטנציאל הקיים ולרתום לעסק שלך, אספתי 5  עקרונות שעושים את העבודה ללקוחות שלי והנה הם לפניך:

הגשמה

1. להפוך את השיווק לכלי של הגשמה ושליחות. רובנו בעסק הזה כי יש לנו תחושת שליחות, בשורה שאת חייבת להעביר ורצון לעשות את העולם למקום טוב יותר. אז למה לא לעשות את העולם טוב יותר דרך השיווק? תני לאנשים לטעום מהטוב שאת מביאה בקנה מידה גדול דרך השיווק.

חשיבה חיובית

2. למצוא אלטרנטיבה לסטריאוטיפ השלילי על אנשי שיוק ומכירות. חפשי את איש/אשת המקצוע שאת מעריכה ואוהבת ושימי אותה לנגד עיניך כמודל לחיקוי בשיווק ומכירות שהולם את מה שחשוב לך כבעלת עסק.

הנאה

3. להוריד את הלחץ  הנפשי מהשיווק. בניגוד למה שבדרך כלל חושבים, שיווק הוא לא מכירה. כל תפקידו הוא לעורר סקרנות ועניין וליצור היכרות איתך ועם המומחיות שלך. את לא מחוייבת כאן לסגור עסקה, אז שחררי את הלחץ ותהני לתת טוב לעולם.

הצלחה

4. לאסוף סיפורי הצלחה בשיווק. תעלי את הבטחון העצמי, דרך סיפורי לקוחות שהגיעו אליך בזכות השיווק שלך.

גישה

5. לבוא בגישה הנכונה: שיווק טוב הוא קודם כל עניין של גישה. למי את היית נמשכת יותר לבעל מקצוע שמשדר נזקקות, מרמור או חוסר בטחון, או לבעל מקצוע שמאמין בעצמו ובמוצר שלו?  אנשים נמשכים לאנשים מלאי שמחת חיים, אופטימיים, חייכניים, מלאי אנרגיה ובטוחים בעצמם. וודאי שאת משדרת את  האנרגיה שמושכת לקוחות.

 

כלים נוספים לשחרור מחסומים בשיווק ומכירה תמצאי כאן:

שחרור מחסומים בשיווק ומכירות

מה דעתך? שמחה תמיד לשמוע

comments