כמה פעמים נשים עושות דברים כי 'צריך' כי ככה 'אמורים' ולא כי באמת בא להן? במפגשים שלי עם בעלות עסקים אני פוגשת את זה המון. אולי יצא לך לפגוש את ה'צריך' הזה בשיווק או במכירה אצלך בעסק, אני יודעת שהוא מכניס אותי למרוץ של עשייה רק כדי לסמן ווי, רק שיגמר כמה שיותר מהר כדי שאוכל להמשיך לדבר הבא. העניין הוא שבסוף הוא לא מביא לתוצאות שקיוויתי. עם הזמן למדתי שהנאה וחשק הם התבלין שהופך את השיווק והמכירה למושכים יותר ומצליחים יותר. לכן הזמנתי לשיחה את שירי לופוביץ, מומחית לתשוקה מינית נשית. כדי להכניס את ה'בא לי' לחיים העסקיים וגם בכלל. כי אותם עקרונות של חשק נכונים גם בזוגיות וגם בשיווק. בתוכנית נגלה:
עוד קצת פרטים על האורחת שלי
|
שירי לופוביץ יועצת זוגית, מומחית ליצירת תשוקה מינית בזוגיות.אחרי שנים רבות בהן הייתי תכניתנית וראש צוות תכנה בחברת IBM, החלטתי לעזוב הכל ולהקים את המרכז "רוצים השניים", אותו אני מנהלת עד היום. חקרתי את נושא התשוקה המינית לעומק במשך שנים, ולמדתי אצל המומחים הגדולים ביותר בעולם. אחרי כל מה שלמדתי וגיליתי, פיתחתי שיטה ייחודית באמצעותה אני גורמת לזוגות להמשך זה לזו ולרצות האחת את השני. היעוד שלי הוא לחזק את התא המשפחתי של כמה שיותר זוגות בישראל! |
|
איטה טל-אור, אני מסייעת לבעלות עסקים להשתחרר ממחסומים בשיווק ומכירה ולהצליח בשיווק באמצעות האימון. אני זוכרת איך אני רציתי לדעת איך נשים אחרות הצליחו לשווק, כדי ללמוד מהן שאני אוכל לצלוח את האתגרים והקשיים. עכשיו נפלה בחלקי ההזדמנות לארח נשות מקצוע תותחיות ולתת במה לקושי ולהצלחות שבאו מתוך הקושי. |
ובסיום התוכנית, בכל שבוע יועלו משתתפות מן הקהל לשאלות ותשובות.
מתי ואיך?
התוכנית התקיימה בשידור חי ביום ראשון 8/6 בשעה 13:00
כל שעליך לעשות הוא להרשם כאן ותועברי מיד להקלטה:
Powered by WishList Member - Membership Software
דילוג לתוכן