תוכנית עסקית

4 מדדי התודעה לקמפיין מוצלח

לאורך השנים יצא לי לראות קמפיינים מושקעים, שעשויים בקפידה ובמקצועיות שבכל זאת לא ממריאים. לעומתם ראיתי קמפיינים לא מהוקצעים, כאלה שהקופי (הכתיבה השיווקית שבהם) לא משהו ובכל זאת הם מצליחים. הסיבה לכך היא שהצלחה של קמפיין לא תלויה רק בכתיבה או בתהליך שיווקי שבנוי  בצורה מקצועית, אלא הרבה  בתודעה של בעל העסק. אספתי עבורך את …

4 מדדי התודעה לקמפיין מוצלח לקריאה »

איך להשיג לקוחות: הדרך אל המטרה

אחד המחסומים שיש לנו בדרך להשגת לקוחות באמצעות האינטרנט, הוא כאשר לא ברורה הדרך. איך אשווק? מתי? באיזה צורה? חוסר הבהירות הזו לגבי הדרך, מונע או מעכב עצמאיות רבות מלקום לעשות. אז איך אפשר להתמודד עם זה? יש שיטה מאוד פשוטה אותה אני מיישמת עם לקוחותי. שיוצרת בהירות ועושה סדר בדרך. מתחילים עם המטרה הסופית, …

איך להשיג לקוחות: הדרך אל המטרה לקריאה »

Powered by WishList Member - Membership Software

Scroll to Top
× איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן