להתחבר לאשת השיווק הכי טובה שיש

הרבה עצמאיות חולמות שמישהי אחרת תעשה בשבילן את העבודה השחורה של השיווק. ומחכות עם השיווק ולא מביאות את התרומה הייחודית שלהן לכמה שיותר אנשים הזקוקים לה.

למה זה קורה?

כי השיווק נתפס אצל כל כך הרבה מאתנו למשהו דוחה או לכל הפחות, משהו שהוא מן ההכרח שחייבים לעשות.

כי לרובנו, מסתובב בראש דימוי סטאורוטיפי של מהו איש שיווק מצליח באינטרנט ויש בו צדדים שלא נעימים לנו. אולי איש חלקלק כזה שכותב מיילים כאילו אישיים, אבל משתמש כל הזמן בנוסחאות או במילים שחוקות, כמו 'סוד', 'חינם' ו'עוצמתי'. או מישהו שמציג הבטחות ללא כיסוי, מזלזל בלקוחות שלו ורק רוצה למכור להם במחיר מופקע. או כזה שלא אכפת לו מאנשים או ממה שחשוב באמת. כזה שמתהדר בנוצות ובתארים שהמציא לעצמו. מפיץ את תיבת המייל שלך בתזכורות על המבצע שעוד מעט נגמר.

ואת לא רוצה להיות כזו, נודניקית, שקרנית, מלאכותית, שטחית, אינטרסנטית.

איכסה

אז אל תהי, אל תהי כזו, תמצאי את הדרך שלך לשיווק באינטרנט. תתנסי, תבדקי, תתחברי ותצרי את הסגנון שלך. את לא חייבת להיות כזו כדי להצליח להגיע לכל האנשים שזקוקים לך, ואת גם לא צריכה. יש אינספור דרכים להגיע לרומא שלך. צריך רק להתחיל וללכת ולנסות עד שתמצאי את הדרך שלך.

אבל אל דאגה, אני לא משאירה אותך בלי צידה לדרך.

כלי לוח ההשראה

קחי את איש השיווק המגעיל ההוא והשליכי אותו מחוץ לדלת. קחי נשימה עמוקה ורשמי לעצמך אלו תכונות אופי או דרכי התנהלות, היית רוצה שיהיו באשת השיווק המצליחה שלך. כמו: פתיחות, שמחה, הומור, אצילות, יושר, מקצועיות, כנות, נתינה, חמימות, התחשבות וכו'.

רשמי לפחות חמש תכונות.

רשמי ליד כל תכונה, איך היא באה לידי ביטוי בשיווק שלך.

למשל, פתיחות: לשווק באינטרנט מתוך עולמי, לשתף בחוויות או בנסיונות שלי וברגשות שלי.

הסתכלי על הרשימה, אלו תמונות עולות לך? אלו צבעים, חומרים או תחושות מתחברות לך עם התכונות הללו?

ציירי זאת על דף, הוסיפי לה כראות עיניך גזרי נייר, ציטוטים, תמונות מהעיתון, בדים, צבעים או כל חומר אחר שמתחבר לך עם הרשימה שערכת והנה יש לך לוח השראה לתלות במקום בולט ולקבל ממנו השראה לכל פעילות שיווקית שלך ולהתחבר לאשת השיווק הכי טובה שלך – את בעצמך

_________________________________________________________________________

 

 

 

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

שתפו:

מאמרים נוספים

בניית נוכחות דיגיטלית ב-3 שלבים

מהי נוכחות דיגיטלית? "אם אתה לא שם אתה לא קיים"כך רץ הסלוגן של דפי זהב בזמנו.היום אפשר לומר את זה על נוכחות דיגיטלית. נוכחות דיגיטלית היא למעשה היכולת למצוא את העסק שלך ברשת. אם בחיפוש במנוע החיפוש של גוגל או במדיה החברתית.במילים פשוטות, אם מישהו יקליד עכשיו את שם העסק שלי בגוגל (במקרה שלי, שם

איך להתמודד כעסקים עם הגל החמישי

אחרי שבועיים של  בידודים וקורונה ושאר מרעין בישין של הגל חמישי הרבה בעלי ובעלות עסקים מוצאות את עצמם עם מציאות לחוד ותוכניות לחוד. חוסר הודאות חוזר לשלוט בכיפה. אפשר להתלונן לממשלה, אבל יש בהחלט דרכים להתמודד. הנה כמה מהם: להיות אמא עצמאית קודם כל, יש את מי שלא פנויה כרגע לעשות עסקים. לא משנה אם

איך להביא לקוחות לעסק גם אם אין לך נוכחות דיגיטלית

3 טכניקות מעשיות למשיכת לקוחות אם בדיוק פתחת עסק ואת רוצה להתחיל להתגלגל עם מה שיש (או יכול להתממש בקרוב).או שאת כרגע בתהליך שינוי או בניה של תשתיות שיווק אבל חשוב לך לפעול במקביל כדי להזרים הכנסות.אם חשוב לך להגדיל את כמות הלקוחות כרגע ואת צריכה לפעול מהר ובלי הרבה הכנות (כי הילד בבית בבידוד

למצוא את הייחודיות שלך

ונתן בהם סימנים: דרך אחרת למציאת הבידול שלך

בואו נודה על האמת, בידול הוא אחד הנושאים הכי קשים למציאה בעסק כל כך נפוץ לשמוע משפטים כמו: "אנשים לא מבינים מה בדיוק אני עושה" או "במה אני שונה מעוד אלף אחרים?" גם לי השאלה הזו הייתה תעלומה (למרות שאני מכירה על בוריו את תהליך מציאת הבידול) – לקח לי זמן למצוא את המילים המדויקות

הרשמו עכשיו

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה