איך להשיג לקוחות באינטרנט או: מה גורם ללביאות פיק ברכיים?

כשאני שואלת לקוחות שלי, מה הן רוצות להשיג בשיווק באינטרנט, זה בדרך כלל מסתכם באמירה אני רוצה להגיע ל-X לקוחות ב-Y כסף.

ובערך בשלב הזה, מגיע גם פיק הברכיים, בגלל התהום הפעורה בין הרצון המוגדר הזה לבין המציאות שבה אני לא יודעת דבר וחצי דבר על איך מגיעים אליו. משהו שגורם אפילו ללביאות שבדרך כלל מעולות בהשגת מטרות, להתקע.

הסיבה העיקרית לפיק הברכיים היא שזו מטרה כללית מדי. זה כמו לומר, אני רוצה להתחתן תוך שנה מהיום כשאת לא יוצאת עם אף אחד כרגע… אם חברה שלך הייתה במצב הזה, כנראה היית מציעה לה קודם לצאת לדייט ואז לבנות זוגיות עם מישהו ואחר כך גם להתחתן. אז כמו בעולם הזוגיות, גם כאן הפתרון הוא קודם כל, לפרק את זה למטרות קטנות יותר.

מה השלבים בשיווק באינטרנט

מישהי אמרה לי פעם שהיא לא משווקת בכלל, לקוחות פשוט: "מכירים אותי, יודעים מה אני שווה ומגיעים אלי". אז בלי לשים לב, היא הגדירה של שלושת השלבים משיווק למכירה:

  1. יצירת קשר ראשוני – להכיר אנשים
  2. היכרות עם המומחיות שלך – לדעת מה את שווה (ולמה כדאי לו)
  3. מעמד מכירה – להגיע ולקנות

כל אחד מהשלבים הללו, הוא מטרה קטנה בדרך להשגת לקוחות. וזה נכון גם באינטרנט, כי בסופו של יום אלה תמיד אנשים שקונים ואלה תמיד אנשים שמוכרים. רוצה ליישם?

תרגיל: איך נראים השלבים של השיווק שלך

כתבי לעצמך בפירוט את התהליך שעבר לקוח אחד שלך (מהסוג שאת אוהבת לקבל) מרגע ההיכרות הראשונה איתך ועד לקנייה, חלקי זאת לפי כל השלבים הללו. כתבי מה היה בכל שלב? מה גרם ללקוח להמשיך לשלב הבא? מה היה החלק שלך? מה היה החלק שלו? אולי תגלי שאותה לקוחה באה אליך אחרי שנתת לה טיפ מעולה לכאבי גב, כי הבנת אותה. אולי תגלי שהלקוח התחבר אליך לאנרגיות ולשמחה שלך. אולי תגלי שדווקא שהיית בטוחה בעצמך, הרבה פנו אליך. ברגעים הללו היה משהו שאת הבאת לאינטראקציה שעשה את ההבדל. איזשהי יכולת, תכונה או תדר שהיית בו שגרם לאדם השני לעבור איתך לשלב הבא בהצלחה. אלה הם למעשה, החוזקות השיווקיות שלך, אלה דברים שאת טובה בהם כמשווקת.

כעת את יכולה להוסיף את החוזקות הללו לעשייה שלך. שאלי את עצמך, איך ארתום את החוזקות הללו גם בשיווק באינטרנט? איך אכיר אנשים באינטרנט באמצעות החוזקות שלי? איך החוזקות שלי יכולות לשמש אותי בשלב הוכחת המומחיות? ואיך החוזקות שלי יעזרו לי למכור?

עכשיו כבר תוכלי למצוא את הדרך שלך להשיג לקוחות באינטרנט ביתר קלות. משום שהשיווק הזה, זה משהו שכבר עשית בעבר ובהצלחה. את כבר יודעת 'איך את משיגה לקוחות'. כעת רק נותר לשכפל את ההצלחה הזו עם הכלים של האינטרנט.

איך את, לביאה?

______________________________________________________________________________________

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

שתפו:

מאמרים נוספים

לפתח תודעת שפע: המסע האישי שלי לתודעת שפע

פסח הוא זמן מצוין לדבר על כסף ועבדות, חופש ושחרור ואיך כל זה קשור לפיתוח תודעת שפע. זה הסיפור שגרם לי לשנות תפיסה לגבי כסף ולפתח תודעת שפע פעם, לפני כמה שנים, כשהעסק שלי היה בתחילת דרכו. לא הייתי מתייחסת לכסף. הרי אני לא צריכה כסף, כי 'כסף זה לא מה שחשוב בחיים'. לא ידעתי

מה לעשות אם לא אוהבים לשווק

מישהו יכול לשווק במקומי? מתי נכון לקחת איש שיווק ומתי לא? ומה עושים אם לא אוהבים לשווק? או אפילו שונאים? "אני לא רוצה לשווק, שמישהו אחר יעשה את זה בשבילי" לפעמים אני מקבלת טלפון ממישהי שמבקשת: "אני לא רוצה לשווק, שמישהו אחר יעשה את זה בשבילי". אני מבינה את המקום הזה. בעלי ובעלות עסק רבים

כמה זמן צריך להשקיע בשיווק

ואם ביום שלישי לא בא לי? או לא הספקתי?כמה זמן צריך להשקיע בשיווק? איך לשווק גם אם אין לך זמן לשווק להיות עצמאית, זה שינוי לא קטן שדורש רכישת מיומנויות חדשות כגון ניהול זמן וגם מיומנויות שיווק. כמה זמן צריך להשקיע בשבוע כדי לשווק? הדעות בתחום נעות בין 25 אחוז מהזמן עסק שלך ל 60

שיווק מפה לאוזן או שיווק בגוגל: מה עדיף?

"שלום, הגעתי אליך דרך האינטרנט", היא אומרת לי בטלפון"איזה כיף שהשיווק בגוגל עובד" אני חושבת לעצמי."אנחנו קבוצה של חברים ואני מחפשת הדרכת טיול באיזור" היא ממשיכה.בשלב הזה אני מבינה שנפלה טעות, הרי אני מלווה עסקים בשיווק בכלל. "לא משנה, קטעים" אני אומרת לעצמי ונותנת לה לסיים לספר בנחת, מה היא מחפשת ומפנה אותה למדריכת טיולים

הרשמו עכשיו

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה דילוג לתוכן