איך לתכנן את השיווק שלך?

התכנון הוא עקב אכילס של הרבה עסקים, מהרבה סיבות. לפעמים זה רק בגלל שלא יודעים איך לתכנן. והמחשבה לשבת מול יומן ריק ולא לדעת מה להכניס לתוכו לא עושה חשק…

תכנון זמן
איך לתכנן את השיווק?לעשות.

אז כדי שתכנון יהיה משהו קל ופשוט, אני רוצה להעניק לך את כלי הכיוונון השבועי. מספר שאלות מנחות שיעזרו לך לתכנן מראש ובקלות את ניהול הזמן הכסף והאנרגיה שלך במהלך השבוע וכמובן להגיע לתוצאות.

מדי שבוע קחי לעצמך שעה קבועה של תכנון ועני על השאלות הבאות:

1. מה היעד לשבוע זה, שנגזר מכך? (נא לציין כמויות וזמנים)

2. איך זה מקדם אותי למטרה הגדולה של השגת לקוחות דרך האינטרנט?

3. כמה זמן אני בוחרת להקדיש לשיווק מדי יום? בחרי זמנים קבועים מדי יום.

4. מה ההכנסה הצפויה לי החודש כשהיעד יושג?

5. מה התקציב שאני בוחרת להשקיע בהשגת היעד השבוע? (נגזר מהחודשי)

6. מה מטריד אותי לגבי היעד השבועי? (פשוט לרשום ולשחרר מהראש)

7. מה יכול לקצר לי את הדרך ליעד?

8. מי אני רוצה להיות השבוע? (בחרי תכונה/הוויה אחת מתוך לוח ההשראה שלך)

9. איך באמצעות החוזקות השיוקיות שלי אני אצליח? (מתוך רשימת החוזקים השיווקיים שלך)

10. מהו הדבר הקטן שאני יכולה לעשות מדי יום שיכניס אותי לאנרגיות של עשייה? (עד חמש דקות)

הנה דוגמא להמחשה, של דליה מורה לפסנתר כבר 15 שנה. המתחילה בצעדיה הראשונים בשיווק באינטרנט.

1. יעד שבועי: לפתוח דף פייסבוק

2. פתיחת ערוץ להיכרות ולשיווק מתוך כמה ערוצים באינטרנט.

3. שעתיים כל יום א-ה 8:00-10:00

4. הכנסה צפויה החודש: 0

5. ההשקעה השבוע: עד 300 ש"ח

6. מטריד אותי שזה לא יביא הכנסות, שאני לא אעשה את זה כמו שצריך, שזה יקח לי המון זמן או שזה יעלה לי הרבה כסף.

7. קיצור דרך: לקחת איש מקצוע שיעשה לי את הדף/ לחפש בגוגל סרטון הדרכה בנושא/ לקבל ייעוץ או הדרכה מאיש מקצוע/ ללכת לסדנא בנושא.

8. שמחה

9. אני אלמד את מה שאני לא יודעת ואני אשתמש בחוש האסתטי שלי כדי שזה יראה טוב.

10. כל יום בבוקר להתחיל עם ריקוד של 5 דקות לצלילי מוזיקה טובה.

רוצה לקבל את זה בטופס מוכן למילוי? אני מצרפת כאן טופס מיוחד שבניתי לתכנון שבועי, אותו מקבלות רק לקוחות שלי, והוא שווה מאוד. כדי לקבלו עליך להרשם כאן:

 

דואר אלקטרוני:

 

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

שתפו:

מאמרים נוספים

בניית נוכחות דיגיטלית ב-3 שלבים

מהי נוכחות דיגיטלית? "אם אתה לא שם אתה לא קיים"כך רץ הסלוגן של דפי זהב בזמנו.היום אפשר לומר את זה על נוכחות דיגיטלית. נוכחות דיגיטלית היא למעשה היכולת למצוא את העסק שלך ברשת. אם בחיפוש במנוע החיפוש של גוגל או במדיה החברתית.במילים פשוטות, אם מישהו יקליד עכשיו את שם העסק שלי בגוגל (במקרה שלי, שם

איך להתמודד כעסקים עם הגל החמישי

אחרי שבועיים של  בידודים וקורונה ושאר מרעין בישין של הגל חמישי הרבה בעלי ובעלות עסקים מוצאות את עצמם עם מציאות לחוד ותוכניות לחוד. חוסר הודאות חוזר לשלוט בכיפה. אפשר להתלונן לממשלה, אבל יש בהחלט דרכים להתמודד. הנה כמה מהם: להיות אמא עצמאית קודם כל, יש את מי שלא פנויה כרגע לעשות עסקים. לא משנה אם

איך להביא לקוחות לעסק גם אם אין לך נוכחות דיגיטלית

3 טכניקות מעשיות למשיכת לקוחות אם בדיוק פתחת עסק ואת רוצה להתחיל להתגלגל עם מה שיש (או יכול להתממש בקרוב).או שאת כרגע בתהליך שינוי או בניה של תשתיות שיווק אבל חשוב לך לפעול במקביל כדי להזרים הכנסות.אם חשוב לך להגדיל את כמות הלקוחות כרגע ואת צריכה לפעול מהר ובלי הרבה הכנות (כי הילד בבית בבידוד

למצוא את הייחודיות שלך

ונתן בהם סימנים: דרך אחרת למציאת הבידול שלך

בואו נודה על האמת, בידול הוא אחד הנושאים הכי קשים למציאה בעסק כל כך נפוץ לשמוע משפטים כמו: "אנשים לא מבינים מה בדיוק אני עושה" או "במה אני שונה מעוד אלף אחרים?" גם לי השאלה הזו הייתה תעלומה (למרות שאני מכירה על בוריו את תהליך מציאת הבידול) – לקח לי זמן למצוא את המילים המדויקות

הרשמו עכשיו

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה