איך לתכנן את השיווק שלך?

התכנון הוא עקב אכילס של הרבה עסקים, מהרבה סיבות. לפעמים זה רק בגלל שלא יודעים איך לתכנן. והמחשבה לשבת מול יומן ריק ולא לדעת מה להכניס לתוכו לא עושה חשק…

תכנון זמן
איך לתכנן את השיווק?לעשות.

אז כדי שתכנון יהיה משהו קל ופשוט, אני רוצה להעניק לך את כלי הכיוונון השבועי. מספר שאלות מנחות שיעזרו לך לתכנן מראש ובקלות את ניהול הזמן הכסף והאנרגיה שלך במהלך השבוע וכמובן להגיע לתוצאות.

מדי שבוע קחי לעצמך שעה קבועה של תכנון ועני על השאלות הבאות:

1. מה היעד לשבוע זה, שנגזר מכך? (נא לציין כמויות וזמנים)

2. איך זה מקדם אותי למטרה הגדולה של השגת לקוחות דרך האינטרנט?

3. כמה זמן אני בוחרת להקדיש לשיווק מדי יום? בחרי זמנים קבועים מדי יום.

4. מה ההכנסה הצפויה לי החודש כשהיעד יושג?

5. מה התקציב שאני בוחרת להשקיע בהשגת היעד השבוע? (נגזר מהחודשי)

6. מה מטריד אותי לגבי היעד השבועי? (פשוט לרשום ולשחרר מהראש)

7. מה יכול לקצר לי את הדרך ליעד?

8. מי אני רוצה להיות השבוע? (בחרי תכונה/הוויה אחת מתוך לוח ההשראה שלך)

9. איך באמצעות החוזקות השיוקיות שלי אני אצליח? (מתוך רשימת החוזקים השיווקיים שלך)

10. מהו הדבר הקטן שאני יכולה לעשות מדי יום שיכניס אותי לאנרגיות של עשייה? (עד חמש דקות)

הנה דוגמא להמחשה, של דליה מורה לפסנתר כבר 15 שנה. המתחילה בצעדיה הראשונים בשיווק באינטרנט.

1. יעד שבועי: לפתוח דף פייסבוק

2. פתיחת ערוץ להיכרות ולשיווק מתוך כמה ערוצים באינטרנט.

3. שעתיים כל יום א-ה 8:00-10:00

4. הכנסה צפויה החודש: 0

5. ההשקעה השבוע: עד 300 ש"ח

6. מטריד אותי שזה לא יביא הכנסות, שאני לא אעשה את זה כמו שצריך, שזה יקח לי המון זמן או שזה יעלה לי הרבה כסף.

7. קיצור דרך: לקחת איש מקצוע שיעשה לי את הדף/ לחפש בגוגל סרטון הדרכה בנושא/ לקבל ייעוץ או הדרכה מאיש מקצוע/ ללכת לסדנא בנושא.

8. שמחה

9. אני אלמד את מה שאני לא יודעת ואני אשתמש בחוש האסתטי שלי כדי שזה יראה טוב.

10. כל יום בבוקר להתחיל עם ריקוד של 5 דקות לצלילי מוזיקה טובה.

רוצה לקבל את זה בטופס מוכן למילוי? אני מצרפת כאן טופס מיוחד שבניתי לתכנון שבועי, אותו מקבלות רק לקוחות שלי, והוא שווה מאוד. כדי לקבלו עליך להרשם כאן:

 

דואר אלקטרוני:

 

מה דעתך? שמחה תמיד לשמוע

comments

שתפו:

מאמרים נוספים

4 מדדי התודעה לקמפיין מוצלח

לאורך השנים יצא לי לראות קמפיינים מושקעים, שעשויים בקפידה ובמקצועיות שבכל זאת לא ממריאים. לעומתם ראיתי קמפיינים לא מהוקצעים, כאלה שהקופי (הכתיבה השיווקית שבהם) לא משהו ובכל זאת הם מצליחים. הסיבה לכך היא שהצלחה של קמפיין לא תלויה רק בכתיבה או בתהליך שיווקי שבנוי  בצורה מקצועית, אלא הרבה  בתודעה של בעל העסק. אספתי עבורך את

מה אפשר למכור בתקופת קורונה?

איך אפשר לקדם את העסק גם בתקופות של משבר כלכלי כדי לענות על השאלה הזו, יש לענות קודם כל לשאלה: האם בכלל קונים דברים בתקופת קורונה?
 כי לפחות אצל חלק מבעלי העסקים שאני מדברת איתם יש תחושה שאנשים לא קונים עכשיו שום דבר. אבל, אם נסתכל רגע על ההנחה שמסתתרת כאן:
האמנם "אנשים לא קונים עכשיו

בשנה הזו אני הולכת לעשות את זה אחרת: להיות מציאותית יותר ועדיין לכוון גבוה

עם פתיחת השנה העסקית החדשה,  אני רוצה לשתף אותך בכמה נקודות שיעזרו לך 'להיות מציאותית יותר השנה' אבל בלי לקצץ לך את הכנפיים. או בקיצור איך לקחת את נסיבות החיים ואת הלא ידוע בחשבון ועדיין לשאוף גבוה. 1. מתחילים עם רשימה של יעדים עסקיים לשנה הקרובה. הבסיס נשאר כרגיל 🙂 ההמשך הוא זה שמשתנה. 2. כשאת

הרשמו עכשיו

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה