איך להשיג לקוחות: הדרך אל המטרה

אחד המחסומים שיש לנו בדרך להשגת לקוחות באמצעות האינטרנט, הוא כאשר לא ברורה הדרך. איך אשווק? מתי? באיזה צורה? חוסר הבהירות הזו לגבי הדרך, מונע או מעכב עצמאיות רבות מלקום לעשות.
אז איך אפשר להתמודד עם זה?

יש שיטה מאוד פשוטה אותה אני מיישמת עם לקוחותי. שיוצרת בהירות ועושה סדר בדרך. מתחילים עם המטרה הסופית, נאמר אני רוצה 10 לקוחות חדשים בעוד חודשיים, ושכל לקוח יקנה מוצר מיוחד שלי בערך של 1000 ש"ח. ועכשיו גוזרים את הצעדים מהמטרה אחורה,  כלומר אם המטרה היא עוד חודשיים אז מה קורה יום לפני הדד-ליין? ומה שבוע לפני זה ?יש לענות על השאלה, מה צריך להיות/לקרות שלב אחד לפני. וכך ממשיכים ויורדים עוד שלב ועוד שלב עד שיש תוכנית שיווקית שלמה, והנה הדרך פרוסה בפניך.
מומלץ לעשות זאת על נייר, או באמצעות מפת חשיבה, כלי חינמי באינטרנט: http://www.xmind.net/download/win/

תוכנית שיווקית
איך להשיג לקוחות

ועוד טיפ קטן, כשאת יושבת לעשות זאת, בטחי בעצמך, יש לך את התשובות, תני לעצמך זמן והתשובה כבר תבוא.
בהצלחה

מוזמנת לשאול אותי עוד שאלות בקשר לזה, אשמח לענות

 

 

_____________________________________________________________________________________

אירועים קרובים:
סדנת 'מישהי מכירה אשת שיווק טובה?'
איזה טיפוס שיווקי את? שאלון אבחון לשחרור מחסומים באינטרנט במתנה

מה דעתך? שמחה תמיד לשמוע

comments

שתפו:

מאמרים נוספים

4 מדדי התודעה לקמפיין מוצלח

לאורך השנים יצא לי לראות קמפיינים מושקעים, שעשויים בקפידה ובמקצועיות שבכל זאת לא ממריאים. לעומתם ראיתי קמפיינים לא מהוקצעים, כאלה שהקופי (הכתיבה השיווקית שבהם) לא משהו ובכל זאת הם מצליחים. הסיבה לכך היא שהצלחה של קמפיין לא תלויה רק בכתיבה או בתהליך שיווקי שבנוי  בצורה מקצועית, אלא הרבה  בתודעה של בעל העסק. אספתי עבורך את

מה אפשר למכור בתקופת קורונה?

איך אפשר לקדם את העסק גם בתקופות של משבר כלכלי כדי לענות על השאלה הזו, יש לענות קודם כל לשאלה: האם בכלל קונים דברים בתקופת קורונה?
 כי לפחות אצל חלק מבעלי העסקים שאני מדברת איתם יש תחושה שאנשים לא קונים עכשיו שום דבר. אבל, אם נסתכל רגע על ההנחה שמסתתרת כאן:
האמנם "אנשים לא קונים עכשיו

בשנה הזו אני הולכת לעשות את זה אחרת: להיות מציאותית יותר ועדיין לכוון גבוה

עם פתיחת השנה העסקית החדשה,  אני רוצה לשתף אותך בכמה נקודות שיעזרו לך 'להיות מציאותית יותר השנה' אבל בלי לקצץ לך את הכנפיים. או בקיצור איך לקחת את נסיבות החיים ואת הלא ידוע בחשבון ועדיין לשאוף גבוה. 1. מתחילים עם רשימה של יעדים עסקיים לשנה הקרובה. הבסיס נשאר כרגיל 🙂 ההמשך הוא זה שמשתנה. 2. כשאת

הרשמו עכשיו

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה