3 טיפים לשחרור מחסומים בכתיבה שיווקית ולסיום כלי מסכם במתנה

זה מתחיל מול דף לבן וריק, אני יושבת, בוהה בדף ותוהה, איך זה שאני יודעת לכתוב, אבל לא מצליחה לכתוב עכשיו כלום?

הקושי הזה, הוא אחד המחסומים הנפוצים שאני פוגשת במסגרת העבודה שלי עם הלקוחות. זה מלווה הרבה פעמים בתחושה של חוסר בהירות, כמו ערפל. זה להתחיל לדמיין 'מה אם…', מה אם המאמר כבר התפרסם אבל לא מצליח ליצור הדים, מה אם אין תגובות, מה אם מישהו מבקר אותך, תוקף את מה שכתבת. או להתלבט אם יש לך בכלל כלים לכתוב את זה 'נכון', כמו שצריך, כמו מישהו שמבין משהו בשיווק.

נו, אז מה עושים כדי להשתחרר?

  1. מתחילים במיקוד, בחירת מטרה, נושא, פורמט, קהל יעד וכו'.אני מתחילה לכתוב מאמר למשל, כשיש לי כבר התחלה ראשונית קבועה, מתוך ידיעה שאחר כך אסלק את הפסקה הראשונה והמאמר יתחיל למעשה ממה שבמקור היה פסקה שניה. כך שאף פעם אין דף ריק מול העיניים.
  2. את המחשבות לגבי 'ומה אם..' מפוגגים באמצעות רישום של כל המחשבות המטרידות שעולות לי לגבי זה ללא סינון. זו פעולה משחררת בפני עצמה, והרבה פעמים היא מכניסה את החששות לפרופורציה מציאותית יותר.
  3. ולבסוף להבין שהעיסוק בשאלה, אם את יודעת או לא יודעת לכתוב נכון, הוא מגביל וחוסם. אני מציעה דבר אחר, הנשען על האינטואיציה הפנימית שלך, לשאול מה נכון עבורך. עם מה את תהי שלמה. למשל, אני יודעת שאם אני מתלהבת תוך כדי הכתיבה, שאם לי נהיה חשק לעשות את מה שאני מבקשת מהקורא לעשות או לעבור, אז זה נכון עבורי. אז מבחינתי יש לי אור ירוק לפרסם וזה מוכיח את עצמו בשטח, הטקסט מתקבל באהדה, ואני רואה תוצאות.

כדי להקל עליך, אספתי את כל הטיפים הללו לכלי אחד, כלי הכנה לקראת כתיבה. כזה שאם את נתקעת בכתיבה, הוא יעזור לך להתמודד עם המעצורים ולהכין אותך לכתיבה זורמת. תוכלי להוריד את הכלי כאן.

שחרור מחסומים בשיווק ומכירות

 

מה דעתך? שמחה תמיד לשמוע

comments

שתפו:

מאמרים נוספים

4 מדדי התודעה לקמפיין מוצלח

לאורך השנים יצא לי לראות קמפיינים מושקעים, שעשויים בקפידה ובמקצועיות שבכל זאת לא ממריאים. לעומתם ראיתי קמפיינים לא מהוקצעים, כאלה שהקופי (הכתיבה השיווקית שבהם) לא משהו ובכל זאת הם מצליחים. הסיבה לכך היא שהצלחה של קמפיין לא תלויה רק בכתיבה או בתהליך שיווקי שבנוי  בצורה מקצועית, אלא הרבה  בתודעה של בעל העסק. אספתי עבורך את

מה אפשר למכור בתקופת קורונה?

איך אפשר לקדם את העסק גם בתקופות של משבר כלכלי כדי לענות על השאלה הזו, יש לענות קודם כל לשאלה: האם בכלל קונים דברים בתקופת קורונה?
 כי לפחות אצל חלק מבעלי העסקים שאני מדברת איתם יש תחושה שאנשים לא קונים עכשיו שום דבר. אבל, אם נסתכל רגע על ההנחה שמסתתרת כאן:
האמנם "אנשים לא קונים עכשיו

בשנה הזו אני הולכת לעשות את זה אחרת: להיות מציאותית יותר ועדיין לכוון גבוה

עם פתיחת השנה העסקית החדשה,  אני רוצה לשתף אותך בכמה נקודות שיעזרו לך 'להיות מציאותית יותר השנה' אבל בלי לקצץ לך את הכנפיים. או בקיצור איך לקחת את נסיבות החיים ואת הלא ידוע בחשבון ועדיין לשאוף גבוה. 1. מתחילים עם רשימה של יעדים עסקיים לשנה הקרובה. הבסיס נשאר כרגיל 🙂 ההמשך הוא זה שמשתנה. 2. כשאת

הרשמו עכשיו

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה