3 טיפים לשחרור מחסומים בכתיבה שיווקית

זה מתחיל מול דף לבן וריק, אני יושבת, בוהה בדף ותוהה, איך זה שאני יודעת לכתוב, אבל לא מצליחה לכתוב עכשיו כלום?

הקושי הזה, הוא אחד המחסומים הנפוצים שאני פוגשת במסגרת העבודה שלי עם הלקוחות. זה מלווה הרבה פעמים בתחושה של חוסר בהירות, כמו ערפל. זה להתחיל לדמיין 'מה אם…', מה אם המאמר כבר התפרסם אבל לא מצליח ליצור הדים, מה אם אין תגובות, מה אם מישהו מבקר אותך, תוקף את מה שכתבת. או להתלבט אם יש לך בכלל כלים לכתוב את זה 'נכון', כמו שצריך, כמו מישהו שמבין משהו בשיווק.

נו, אז מה עושים כדי להשתחרר?

  1. מתחילים במיקוד, בחירת מטרה, נושא, פורמט, קהל יעד וכו'.אני מתחילה לכתוב מאמר למשל, כשיש לי כבר התחלה ראשונית קבועה, מתוך ידיעה שאחר כך אסלק את הפסקה הראשונה והמאמר יתחיל למעשה ממה שבמקור היה פסקה שניה. כך שאף פעם אין דף ריק מול העיניים.
  2. את המחשבות לגבי 'ומה אם..' מפוגגים באמצעות רישום של כל המחשבות המטרידות שעולות לי לגבי זה ללא סינון. זו פעולה משחררת בפני עצמה, והרבה פעמים היא מכניסה את החששות לפרופורציה מציאותית יותר.
  3. ולבסוף להבין שהעיסוק בשאלה, אם את יודעת או לא יודעת לכתוב נכון, הוא מגביל וחוסם. אני מציעה דבר אחר, הנשען על האינטואיציה הפנימית שלך, לשאול מה נכון עבורך. עם מה את תהי שלמה. למשל, אני יודעת שאם אני מתלהבת תוך כדי הכתיבה, שאם לי נהיה חשק לעשות את מה שאני מבקשת מהקורא לעשות או לעבור, אז זה נכון עבורי. אז מבחינתי יש לי אור ירוק לפרסם וזה מוכיח את עצמו בשטח, הטקסט מתקבל באהדה, ואני רואה תוצאות.
Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

שתפו:

מאמרים נוספים

בניית נוכחות דיגיטלית ב-3 שלבים

מהי נוכחות דיגיטלית? "אם אתה לא שם אתה לא קיים"כך רץ הסלוגן של דפי זהב בזמנו.היום אפשר לומר את זה על נוכחות דיגיטלית. נוכחות דיגיטלית היא למעשה היכולת למצוא את העסק שלך ברשת. אם בחיפוש במנוע החיפוש של גוגל או במדיה החברתית.במילים פשוטות, אם מישהו יקליד עכשיו את שם העסק שלי בגוגל (במקרה שלי, שם

איך להתמודד כעסקים עם הגל החמישי

אחרי שבועיים של  בידודים וקורונה ושאר מרעין בישין של הגל חמישי הרבה בעלי ובעלות עסקים מוצאות את עצמם עם מציאות לחוד ותוכניות לחוד. חוסר הודאות חוזר לשלוט בכיפה. אפשר להתלונן לממשלה, אבל יש בהחלט דרכים להתמודד. הנה כמה מהם: להיות אמא עצמאית קודם כל, יש את מי שלא פנויה כרגע לעשות עסקים. לא משנה אם

איך להביא לקוחות לעסק גם אם אין לך נוכחות דיגיטלית

3 טכניקות מעשיות למשיכת לקוחות אם בדיוק פתחת עסק ואת רוצה להתחיל להתגלגל עם מה שיש (או יכול להתממש בקרוב).או שאת כרגע בתהליך שינוי או בניה של תשתיות שיווק אבל חשוב לך לפעול במקביל כדי להזרים הכנסות.אם חשוב לך להגדיל את כמות הלקוחות כרגע ואת צריכה לפעול מהר ובלי הרבה הכנות (כי הילד בבית בבידוד

למצוא את הייחודיות שלך

ונתן בהם סימנים: דרך אחרת למציאת הבידול שלך

בואו נודה על האמת, בידול הוא אחד הנושאים הכי קשים למציאה בעסק כל כך נפוץ לשמוע משפטים כמו: "אנשים לא מבינים מה בדיוק אני עושה" או "במה אני שונה מעוד אלף אחרים?" גם לי השאלה הזו הייתה תעלומה (למרות שאני מכירה על בוריו את תהליך מציאת הבידול) – לקח לי זמן למצוא את המילים המדויקות

הרשמו עכשיו

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה