הדרך להצלחה עסקית: הסיפור האמיתי

או המחסום הכי גדול של בעלי עסקים

שם בדרך להצלחה, יש שבילים, כבישים ואוטוסדרדות, את רואה שם שלטים, מחסומי תנועה ותמרורים, על אחד כתוב "אין כניסה לאנשים ישרים" על השני כתוב "גישה לאוהבי תהילה וממון בלבד" ועל השלישי "זהירות! עבודה קשה בדרך".

על הרביעי… נו, אני אחסוך את זה ממך

ואז אחרי נסיעה ארוכה את מגיעה לכניסה לפארק ההצלחה. מעל הכניסה תלוי שלט ענק, עליו כתוב, "כניסה למישהו אחר בלבד!"

את תוהה, אבל עומדת, בפקק עם כל שאר המכוניות. והנה הגיע תורך, השומר מסתכל עליך בעינים ואומר: "נשמה, את לא יכולה להיות מי שאת. את לא יכולה להכנס להצלחה ככה, אם את נשארת מי שאת. את חייבת להיות מישהו אחר, ואת לא."

מההה!!

כל הדרך הזו שעשית ועכשיו אומרים לך לא.

ומה פתאום שתוותרי על מי שאת?! ולמה שתוותרי על הכניסה להצלחה?!

רק שזה קצת קשה לזוז באמצע, קצת אין מרווח נשימה בין המכונית מאחור לשומר בכניסה. קצת מרגיש תקוע…

שאלוהים יעזור, מה עושים?

זה אומנם סיפור בדיוני, אבל הנמשל אמיתי. לכל אחד ואחת מאתנו יש שלטים כאלו בדרך להצלחה, יש אמירות וסימנים שונים, הם ממוקמים בכל מיני אתרים ובכל מיני זמנים, אבל דבר אחד משותף יש לכל השלטים והתמרורים. הם כולם אומרים לנו שאי אפשר להצליח בזכות מי שאנחנו. וזה האם-אמא של כל המחסומים בשיווק ובמכירה.

יהיו כאלה שינסו להכנס בתחפושת של מישהו אחר לפארק ההצלחה, יהיו כאלה שיעשו אחורה פנה ויוותרו על הכניסה להצלחה.

ויהיו כאלה שילכו לדבר האמיתי, יעזבו את החלום הזה על פארק שקורא לעצמו 'פארק ההצלחה' וילכו על ההצלחה האמיתית, שם הכניסה פתוחה למי שהוא בסך הכל הוא, ומי שהיא בסך הכול היא.

ואם את מגיעה במקרה לפארק ההצלחה, תגידי לשומר שם בכניסה, "תסלח לי, אתה מפריע לי בדרך להצלחה האמיתית!" ותראי איך כל הפארק הזה נמוג ומתמוסס כחלום והדרך משתרעת פתוחה ורחבה להצלחה.

ואיך אומר השיר: "אם אני בכלל לא אני אז מי אני בכלל?"

שלך, איטה

 

מה דעתך? שמחה תמיד לשמוע

comments

שתפו:

מאמרים נוספים

4 מדדי התודעה לקמפיין מוצלח

לאורך השנים יצא לי לראות קמפיינים מושקעים, שעשויים בקפידה ובמקצועיות שבכל זאת לא ממריאים. לעומתם ראיתי קמפיינים לא מהוקצעים, כאלה שהקופי (הכתיבה השיווקית שבהם) לא משהו ובכל זאת הם מצליחים. הסיבה לכך היא שהצלחה של קמפיין לא תלויה רק בכתיבה או בתהליך שיווקי שבנוי  בצורה מקצועית, אלא הרבה  בתודעה של בעל העסק. אספתי עבורך את

מה אפשר למכור בתקופת קורונה?

איך אפשר לקדם את העסק גם בתקופות של משבר כלכלי כדי לענות על השאלה הזו, יש לענות קודם כל לשאלה: האם בכלל קונים דברים בתקופת קורונה?
 כי לפחות אצל חלק מבעלי העסקים שאני מדברת איתם יש תחושה שאנשים לא קונים עכשיו שום דבר. אבל, אם נסתכל רגע על ההנחה שמסתתרת כאן:
האמנם "אנשים לא קונים עכשיו

בשנה הזו אני הולכת לעשות את זה אחרת: להיות מציאותית יותר ועדיין לכוון גבוה

עם פתיחת השנה העסקית החדשה,  אני רוצה לשתף אותך בכמה נקודות שיעזרו לך 'להיות מציאותית יותר השנה' אבל בלי לקצץ לך את הכנפיים. או בקיצור איך לקחת את נסיבות החיים ואת הלא ידוע בחשבון ועדיין לשאוף גבוה. 1. מתחילים עם רשימה של יעדים עסקיים לשנה הקרובה. הבסיס נשאר כרגיל 🙂 ההמשך הוא זה שמשתנה. 2. כשאת

הרשמו עכשיו

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה