הדרך להצלחה עסקית: הסיפור האמיתי

או המחסום הכי גדול של בעלי עסקים

שם בדרך להצלחה, יש שבילים, כבישים ואוטוסדרדות, את רואה שם שלטים, מחסומי תנועה ותמרורים, על אחד כתוב "אין כניסה לאנשים ישרים" על השני כתוב "גישה לאוהבי תהילה וממון בלבד" ועל השלישי "זהירות! עבודה קשה בדרך".

על הרביעי… נו, אני אחסוך את זה ממך

ואז אחרי נסיעה ארוכה את מגיעה לכניסה לפארק ההצלחה. מעל הכניסה תלוי שלט ענק, עליו כתוב, "כניסה למישהו אחר בלבד!"

את תוהה, אבל עומדת, בפקק עם כל שאר המכוניות. והנה הגיע תורך, השומר מסתכל עליך בעינים ואומר: "נשמה, את לא יכולה להיות מי שאת. את לא יכולה להכנס להצלחה ככה, אם את נשארת מי שאת. את חייבת להיות מישהו אחר, ואת לא."

מההה!!

כל הדרך הזו שעשית ועכשיו אומרים לך לא.

ומה פתאום שתוותרי על מי שאת?! ולמה שתוותרי על הכניסה להצלחה?!

רק שזה קצת קשה לזוז באמצע, קצת אין מרווח נשימה בין המכונית מאחור לשומר בכניסה. קצת מרגיש תקוע…

שאלוהים יעזור, מה עושים?

זה אומנם סיפור בדיוני, אבל הנמשל אמיתי. לכל אחד ואחת מאתנו יש שלטים כאלו בדרך להצלחה, יש אמירות וסימנים שונים, הם ממוקמים בכל מיני אתרים ובכל מיני זמנים, אבל דבר אחד משותף יש לכל השלטים והתמרורים. הם כולם אומרים לנו שאי אפשר להצליח בזכות מי שאנחנו. וזה האם-אמא של כל המחסומים בשיווק ובמכירה.

יהיו כאלה שינסו להכנס בתחפושת של מישהו אחר לפארק ההצלחה, יהיו כאלה שיעשו אחורה פנה ויוותרו על הכניסה להצלחה.

ויהיו כאלה שילכו לדבר האמיתי, יעזבו את החלום הזה על פארק שקורא לעצמו 'פארק ההצלחה' וילכו על ההצלחה האמיתית, שם הכניסה פתוחה למי שהוא בסך הכל הוא, ומי שהיא בסך הכול היא.

ואם את מגיעה במקרה לפארק ההצלחה, תגידי לשומר שם בכניסה, "תסלח לי, אתה מפריע לי בדרך להצלחה האמיתית!" ותראי איך כל הפארק הזה נמוג ומתמוסס כחלום והדרך משתרעת פתוחה ורחבה להצלחה.

ואיך אומר השיר: "אם אני בכלל לא אני אז מי אני בכלל?"

שלך, איטה

 

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

שתפו:

מאמרים נוספים

בניית נוכחות דיגיטלית ב-3 שלבים

מהי נוכחות דיגיטלית? "אם אתה לא שם אתה לא קיים"כך רץ הסלוגן של דפי זהב בזמנו.היום אפשר לומר את זה על נוכחות דיגיטלית. נוכחות דיגיטלית היא למעשה היכולת למצוא את העסק שלך ברשת. אם בחיפוש במנוע החיפוש של גוגל או במדיה החברתית.במילים פשוטות, אם מישהו יקליד עכשיו את שם העסק שלי בגוגל (במקרה שלי, שם

איך להתמודד כעסקים עם הגל החמישי

אחרי שבועיים של  בידודים וקורונה ושאר מרעין בישין של הגל חמישי הרבה בעלי ובעלות עסקים מוצאות את עצמם עם מציאות לחוד ותוכניות לחוד. חוסר הודאות חוזר לשלוט בכיפה. אפשר להתלונן לממשלה, אבל יש בהחלט דרכים להתמודד. הנה כמה מהם: להיות אמא עצמאית קודם כל, יש את מי שלא פנויה כרגע לעשות עסקים. לא משנה אם

איך להביא לקוחות לעסק גם אם אין לך נוכחות דיגיטלית

3 טכניקות מעשיות למשיכת לקוחות אם בדיוק פתחת עסק ואת רוצה להתחיל להתגלגל עם מה שיש (או יכול להתממש בקרוב).או שאת כרגע בתהליך שינוי או בניה של תשתיות שיווק אבל חשוב לך לפעול במקביל כדי להזרים הכנסות.אם חשוב לך להגדיל את כמות הלקוחות כרגע ואת צריכה לפעול מהר ובלי הרבה הכנות (כי הילד בבית בבידוד

למצוא את הייחודיות שלך

ונתן בהם סימנים: דרך אחרת למציאת הבידול שלך

בואו נודה על האמת, בידול הוא אחד הנושאים הכי קשים למציאה בעסק כל כך נפוץ לשמוע משפטים כמו: "אנשים לא מבינים מה בדיוק אני עושה" או "במה אני שונה מעוד אלף אחרים?" גם לי השאלה הזו הייתה תעלומה (למרות שאני מכירה על בוריו את תהליך מציאת הבידול) – לקח לי זמן למצוא את המילים המדויקות

הרשמו עכשיו

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה