להיות מצליחנית

motivationהצלחה תמיד הייתה חשובה לי והיה לה תמיד משמעות אחת, להשיג את המטרה שהצבתי לעצמי. יכולתי להיות מרוצה רק אם השגתי בדיוק את מה שתכננתי וציפיתי להשיג, אם זה להתקבל ללימודי עיצוב, או גודל ההכנסה שהצבתי לעצמי כיעד חודשי.

העניין הוא, שכל זה היה טוב ויפה אם אכן זה קרה. אבל אם לא הייתי משיגה בדיוק את מה שציפיתי ורציתי שיקרה, אז זה לא היה שווה כלום, זה היה כשלון.אם זה לא בית הספר הכי טוב ללימודי עיצוב אז זה לא שווה, אם זה לא גודל ההכנסה שהחלטתי, זה לא שווה.
וזה גרם לי להיות הרבה פעמים מתוחה ועצבנית, ביקורתית וקשה כלפי עצמי וגם, לא הבן אדם שהכי נוח לחיות לידו… כי אני כל הזמן בחוויה של איום על ההצלחה שלי.

ואני, לא נולדתי להכשל, נולדתי להצליח. כך שחווית האיום הייתה בהחלט משתקת. מה שגרם לי להמנע או לחשוש לאורך כל הדרך, לאבד בטחון ולא להנות מהרגע.

הייתי צריכה את העזרה של כמה נשים יקרות שנקראו בדרכי, כדי להבין שההסתכלות שלי צרה מאוד. שאני לא סופרת את מה שיש לי. את כמה שצמחתי בדרך, את הדברים שכן עשיתי וכן עבדו, את הדרך שעברתי. שאולי יש עוד משהו חוץ מרק להשיג את המטרה שהצבתי לעצמי. הבנתי שהצלחה היא מילה שאני בוחרת במה להטעין אותה. הצלחה זה מה שאני בוחרת שזו הצלחה. וזה לאו דווקא התוצאה ההיא שרציתי וקיוויתי לה.

הצלחה יכולה להיות כאן ועכשיו ולא רק בעתיד, בדברים כמו היכולת להיות נאמנה לעצמי תוך כדי שיווק ומכירה, גם אם הסדנא לא תתמלא כמו שאני רוצה ומתכננת. הצלחה יכולה להיות בעשייה באהבה ובהנאה, הצלחה יכולה להיות ביכולת לשלב את העסק עם חיי משפחה. המילה הזו יכולה לייצג כל כך הרבה דברים טובים, שגורמים לי להרגיש הצלחה ומצליחנות כבר היום, לפני המיליונים וההכרה הבינלאומית.

'אני כבר עכשיו מצליחנית'?

תתארי לעצמך מה היה קורה אילו, היית מסתכלת במה את כבר היום מצליחנית, מה זה יעשה לחייך? כמה בטחון ומצליחנות תשדרי ותפיצי לעולם, כבר עכשיו, והעולם יחזיר לך כפול ויותר. ככה העולם שלנו עובד, זה מה שמושך אנשים לבעל עסק מסויים ולא לאחר, זה מה שגורם לשפע להגיע.

טוב, אז איך עושים את זה?

ברור שיש תרגיל ליישום! הנה שלושה צעדים ליצירת מצליחנות, טוב במיוחד לפני כתיבת טקסט שיווקי, או לפני מכירה:

  1. ערכי רשימה של כל הדברים שאת מצליחה בהן בעסק, בשיווק, במכירה
  2. דמייני איך זה מרגיש לך בגוף כשאת כזו, מצליחנית. איך נראים חייך? איך נראה יום עבודה שלך? איך את עם אנשים?
  3. שחררי את הלחץ. סמכי על כך שמה שקורה הוא הדבר הכי נכון והכי טוב לך כרגע.

בהצלחה!!

 

 

 

מה דעתך? שמחה תמיד לשמוע

comments

שתפו:

מאמרים נוספים

4 מדדי התודעה לקמפיין מוצלח

לאורך השנים יצא לי לראות קמפיינים מושקעים, שעשויים בקפידה ובמקצועיות שבכל זאת לא ממריאים. לעומתם ראיתי קמפיינים לא מהוקצעים, כאלה שהקופי (הכתיבה השיווקית שבהם) לא משהו ובכל זאת הם מצליחים. הסיבה לכך היא שהצלחה של קמפיין לא תלויה רק בכתיבה או בתהליך שיווקי שבנוי  בצורה מקצועית, אלא הרבה  בתודעה של בעל העסק. אספתי עבורך את

מה אפשר למכור בתקופת קורונה?

איך אפשר לקדם את העסק גם בתקופות של משבר כלכלי כדי לענות על השאלה הזו, יש לענות קודם כל לשאלה: האם בכלל קונים דברים בתקופת קורונה?
 כי לפחות אצל חלק מבעלי העסקים שאני מדברת איתם יש תחושה שאנשים לא קונים עכשיו שום דבר. אבל, אם נסתכל רגע על ההנחה שמסתתרת כאן:
האמנם "אנשים לא קונים עכשיו

בשנה הזו אני הולכת לעשות את זה אחרת: להיות מציאותית יותר ועדיין לכוון גבוה

עם פתיחת השנה העסקית החדשה,  אני רוצה לשתף אותך בכמה נקודות שיעזרו לך 'להיות מציאותית יותר השנה' אבל בלי לקצץ לך את הכנפיים. או בקיצור איך לקחת את נסיבות החיים ואת הלא ידוע בחשבון ועדיין לשאוף גבוה. 1. מתחילים עם רשימה של יעדים עסקיים לשנה הקרובה. הבסיס נשאר כרגיל 🙂 ההמשך הוא זה שמשתנה. 2. כשאת

הרשמו עכשיו

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה