5 עקרונות להתיידד עם שיווק

לשיווק יש יחסי ציבור ממש גרועים, למדנו ממפגשים כואבים עם אנשי מכירות ושיווק שזה משהו שצריך להזהר ולהשמר ממנו. העניין הוא שזה גורם להרבה בעלות עסקים להמנע מלהשתמש בכל מה שמציעים כלי השיווק השונים ולא מקדמות את העסק כפי שיכלו לקדם.
כדי שכן תוכלי לעשות שיווק ולהשתמש במלוא הפוטנציאל הקיים ולרתום לעסק שלך, אספתי 5  עקרונות שעושים את העבודה ללקוחות שלי והנה הם לפניך:

הגשמה

1. להפוך את השיווק לכלי של הגשמה ושליחות. רובנו בעסק הזה כי יש לנו תחושת שליחות, בשורה שאת חייבת להעביר ורצון לעשות את העולם למקום טוב יותר. אז למה לא לעשות את העולם טוב יותר דרך השיווק? תני לאנשים לטעום מהטוב שאת מביאה בקנה מידה גדול דרך השיווק.

חשיבה חיובית

2. למצוא אלטרנטיבה לסטריאוטיפ השלילי על אנשי שיוק ומכירות. חפשי את איש/אשת המקצוע שאת מעריכה ואוהבת ושימי אותה לנגד עיניך כמודל לחיקוי בשיווק ומכירות שהולם את מה שחשוב לך כבעלת עסק.

הנאה

3. להוריד את הלחץ  הנפשי מהשיווק. בניגוד למה שבדרך כלל חושבים, שיווק הוא לא מכירה. כל תפקידו הוא לעורר סקרנות ועניין וליצור היכרות איתך ועם המומחיות שלך. את לא מחוייבת כאן לסגור עסקה, אז שחררי את הלחץ ותהני לתת טוב לעולם.

הצלחה

4. לאסוף סיפורי הצלחה בשיווק. תעלי את הבטחון העצמי, דרך סיפורי לקוחות שהגיעו אליך בזכות השיווק שלך.

גישה

5. לבוא בגישה הנכונה: שיווק טוב הוא קודם כל עניין של גישה. למי את היית נמשכת יותר לבעל מקצוע שמשדר נזקקות, מרמור או חוסר בטחון, או לבעל מקצוע שמאמין בעצמו ובמוצר שלו?  אנשים נמשכים לאנשים מלאי שמחת חיים, אופטימיים, חייכניים, מלאי אנרגיה ובטוחים בעצמם. וודאי שאת משדרת את  האנרגיה שמושכת לקוחות.

 

כלים נוספים לשחרור מחסומים בשיווק ומכירה תמצאי כאן:

שחרור מחסומים בשיווק ומכירות

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

שתפו:

מאמרים נוספים

בניית נוכחות דיגיטלית ב-3 שלבים

מהי נוכחות דיגיטלית? "אם אתה לא שם אתה לא קיים"כך רץ הסלוגן של דפי זהב בזמנו.היום אפשר לומר את זה על נוכחות דיגיטלית. נוכחות דיגיטלית היא למעשה היכולת למצוא את העסק שלך ברשת. אם בחיפוש במנוע החיפוש של גוגל או במדיה החברתית.במילים פשוטות, אם מישהו יקליד עכשיו את שם העסק שלי בגוגל (במקרה שלי, שם

איך להתמודד כעסקים עם הגל החמישי

אחרי שבועיים של  בידודים וקורונה ושאר מרעין בישין של הגל חמישי הרבה בעלי ובעלות עסקים מוצאות את עצמם עם מציאות לחוד ותוכניות לחוד. חוסר הודאות חוזר לשלוט בכיפה. אפשר להתלונן לממשלה, אבל יש בהחלט דרכים להתמודד. הנה כמה מהם: להיות אמא עצמאית קודם כל, יש את מי שלא פנויה כרגע לעשות עסקים. לא משנה אם

איך להביא לקוחות לעסק גם אם אין לך נוכחות דיגיטלית

3 טכניקות מעשיות למשיכת לקוחות אם בדיוק פתחת עסק ואת רוצה להתחיל להתגלגל עם מה שיש (או יכול להתממש בקרוב).או שאת כרגע בתהליך שינוי או בניה של תשתיות שיווק אבל חשוב לך לפעול במקביל כדי להזרים הכנסות.אם חשוב לך להגדיל את כמות הלקוחות כרגע ואת צריכה לפעול מהר ובלי הרבה הכנות (כי הילד בבית בבידוד

למצוא את הייחודיות שלך

ונתן בהם סימנים: דרך אחרת למציאת הבידול שלך

בואו נודה על האמת, בידול הוא אחד הנושאים הכי קשים למציאה בעסק כל כך נפוץ לשמוע משפטים כמו: "אנשים לא מבינים מה בדיוק אני עושה" או "במה אני שונה מעוד אלף אחרים?" גם לי השאלה הזו הייתה תעלומה (למרות שאני מכירה על בוריו את תהליך מציאת הבידול) – לקח לי זמן למצוא את המילים המדויקות

הרשמו עכשיו

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה