5 עקרונות להתיידד עם שיווק

לשיווק יש יחסי ציבור ממש גרועים, למדנו ממפגשים כואבים עם אנשי מכירות ושיווק שזה משהו שצריך להזהר ולהשמר ממנו. העניין הוא שזה גורם להרבה בעלות עסקים להמנע מלהשתמש בכל מה שמציעים כלי השיווק השונים ולא מקדמות את העסק כפי שיכלו לקדם.
כדי שכן תוכלי לעשות שיווק ולהשתמש במלוא הפוטנציאל הקיים ולרתום לעסק שלך, אספתי 5  עקרונות שעושים את העבודה ללקוחות שלי והנה הם לפניך:

הגשמה

1. להפוך את השיווק לכלי של הגשמה ושליחות. רובנו בעסק הזה כי יש לנו תחושת שליחות, בשורה שאת חייבת להעביר ורצון לעשות את העולם למקום טוב יותר. אז למה לא לעשות את העולם טוב יותר דרך השיווק? תני לאנשים לטעום מהטוב שאת מביאה בקנה מידה גדול דרך השיווק.

חשיבה חיובית

2. למצוא אלטרנטיבה לסטריאוטיפ השלילי על אנשי שיוק ומכירות. חפשי את איש/אשת המקצוע שאת מעריכה ואוהבת ושימי אותה לנגד עיניך כמודל לחיקוי בשיווק ומכירות שהולם את מה שחשוב לך כבעלת עסק.

הנאה

3. להוריד את הלחץ  הנפשי מהשיווק. בניגוד למה שבדרך כלל חושבים, שיווק הוא לא מכירה. כל תפקידו הוא לעורר סקרנות ועניין וליצור היכרות איתך ועם המומחיות שלך. את לא מחוייבת כאן לסגור עסקה, אז שחררי את הלחץ ותהני לתת טוב לעולם.

הצלחה

4. לאסוף סיפורי הצלחה בשיווק. תעלי את הבטחון העצמי, דרך סיפורי לקוחות שהגיעו אליך בזכות השיווק שלך.

גישה

5. לבוא בגישה הנכונה: שיווק טוב הוא קודם כל עניין של גישה. למי את היית נמשכת יותר לבעל מקצוע שמשדר נזקקות, מרמור או חוסר בטחון, או לבעל מקצוע שמאמין בעצמו ובמוצר שלו?  אנשים נמשכים לאנשים מלאי שמחת חיים, אופטימיים, חייכניים, מלאי אנרגיה ובטוחים בעצמם. וודאי שאת משדרת את  האנרגיה שמושכת לקוחות.

 

כלים נוספים לשחרור מחסומים בשיווק ומכירה תמצאי כאן:

שחרור מחסומים בשיווק ומכירות

מה דעתך? שמחה תמיד לשמוע

comments

שתפו:

מאמרים נוספים

4 מדדי התודעה לקמפיין מוצלח

לאורך השנים יצא לי לראות קמפיינים מושקעים, שעשויים בקפידה ובמקצועיות שבכל זאת לא ממריאים. לעומתם ראיתי קמפיינים לא מהוקצעים, כאלה שהקופי (הכתיבה השיווקית שבהם) לא משהו ובכל זאת הם מצליחים. הסיבה לכך היא שהצלחה של קמפיין לא תלויה רק בכתיבה או בתהליך שיווקי שבנוי  בצורה מקצועית, אלא הרבה  בתודעה של בעל העסק. אספתי עבורך את

מה אפשר למכור בתקופת קורונה?

איך אפשר לקדם את העסק גם בתקופות של משבר כלכלי כדי לענות על השאלה הזו, יש לענות קודם כל לשאלה: האם בכלל קונים דברים בתקופת קורונה?
 כי לפחות אצל חלק מבעלי העסקים שאני מדברת איתם יש תחושה שאנשים לא קונים עכשיו שום דבר. אבל, אם נסתכל רגע על ההנחה שמסתתרת כאן:
האמנם "אנשים לא קונים עכשיו

בשנה הזו אני הולכת לעשות את זה אחרת: להיות מציאותית יותר ועדיין לכוון גבוה

עם פתיחת השנה העסקית החדשה,  אני רוצה לשתף אותך בכמה נקודות שיעזרו לך 'להיות מציאותית יותר השנה' אבל בלי לקצץ לך את הכנפיים. או בקיצור איך לקחת את נסיבות החיים ואת הלא ידוע בחשבון ועדיין לשאוף גבוה. 1. מתחילים עם רשימה של יעדים עסקיים לשנה הקרובה. הבסיס נשאר כרגיל 🙂 ההמשך הוא זה שמשתנה. 2. כשאת

הרשמו עכשיו

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה