איך להתמודד עם הקולות שבחוץ: תופעת ה'מה יגידו'?

ראיינתי את עדה רשף הבעלים של 'אצל עדה בסלון', אישיות מוכרת באיזורי מודיעין-מכבים-רעות
וביררתי איך היא עשתה את זה כשיזמה עסק חדש לאירועי תרבות, כשהיו הרבה קולות
שאמרו שיש כבר כמוה בעיר.

מה שעדה עשתה הוא דוגמא לאיך להתמודד בהצלחה עם הקולות, בזמן קבלת החלטות. כך שזה רלוונטי לא רק בפתיחת עסק אלא בכל שלב של קבלת החלטה בעסק.

אשמח אם תשתפי אותי במשפטים שעוזרים לך להתמודד עם הקולות והאמירות מהסביבה,

כאן למטה, זה יכול לעזור לאחרות 🙂

לקבלת טיפים נוספים איך להשתחרר ממחסומים בשיווק לחצי כאן
שחרור מחסומים בשיווק ומכירות

מה דעתך? שמחה תמיד לשמוע

comments

שתפו:

מאמרים נוספים

4 מדדי התודעה לקמפיין מוצלח

לאורך השנים יצא לי לראות קמפיינים מושקעים, שעשויים בקפידה ובמקצועיות שבכל זאת לא ממריאים. לעומתם ראיתי קמפיינים לא מהוקצעים, כאלה שהקופי (הכתיבה השיווקית שבהם) לא משהו ובכל זאת הם מצליחים. הסיבה לכך היא שהצלחה של קמפיין לא תלויה רק בכתיבה או בתהליך שיווקי שבנוי  בצורה מקצועית, אלא הרבה  בתודעה של בעל העסק. אספתי עבורך את

מה אפשר למכור בתקופת קורונה?

איך אפשר לקדם את העסק גם בתקופות של משבר כלכלי כדי לענות על השאלה הזו, יש לענות קודם כל לשאלה: האם בכלל קונים דברים בתקופת קורונה?
 כי לפחות אצל חלק מבעלי העסקים שאני מדברת איתם יש תחושה שאנשים לא קונים עכשיו שום דבר. אבל, אם נסתכל רגע על ההנחה שמסתתרת כאן:
האמנם "אנשים לא קונים עכשיו

בשנה הזו אני הולכת לעשות את זה אחרת: להיות מציאותית יותר ועדיין לכוון גבוה

עם פתיחת השנה העסקית החדשה,  אני רוצה לשתף אותך בכמה נקודות שיעזרו לך 'להיות מציאותית יותר השנה' אבל בלי לקצץ לך את הכנפיים. או בקיצור איך לקחת את נסיבות החיים ואת הלא ידוע בחשבון ועדיין לשאוף גבוה. 1. מתחילים עם רשימה של יעדים עסקיים לשנה הקרובה. הבסיס נשאר כרגיל 🙂 ההמשך הוא זה שמשתנה. 2. כשאת

הרשמו עכשיו

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה