שיווק

4 מדדי התודעה לקמפיין מוצלח

לאורך השנים יצא לי לראות קמפיינים מושקעים, שעשויים בקפידה ובמקצועיות שבכל זאת לא ממריאים. לעומתם ראיתי קמפיינים לא מהוקצעים, כאלה שהקופי (הכתיבה השיווקית שבהם) לא משהו ובכל זאת הם מצליחים. הסיבה לכך היא שהצלחה של קמפיין לא תלויה רק בכתיבה או בתהליך שיווקי שבנוי  בצורה מקצועית, אלא הרבה  בתודעה של בעל העסק. אספתי עבורך את …

4 מדדי התודעה לקמפיין מוצלח Read More »

5 האלמנטים שיכניסו חשק ומוטיבציה לשיווק שלך

הרבה בעלות עסקים (וגם בעלי עסקים) עושים שיווק כי זה מה שצריך לעשות ולא כי הן נהנות מזה. הן לא יודעות שכשעושים שיווק עם חשק, זוכים לא רק בהנאה מהעשייה אלא גם בשיווק טוב יותר ומושך יותר. כשהשיווק טוב יותר אז הוא גם מצליח יותר ומדרבן יותר להמשיך ולעשות עוד שיווק. במצב כזה קל להתמיד …

5 האלמנטים שיכניסו חשק ומוטיבציה לשיווק שלך Read More »

להתחבר לאשת השיווק הכי טובה שיש

הרבה עצמאיות חולמות שמישהי אחרת תעשה בשבילן את העבודה השחורה של השיווק. ומחכות עם השיווק ולא מביאות את התרומה הייחודית שלהן לכמה שיותר אנשים הזקוקים לה. למה זה קורה? כי השיווק נתפס אצל כל כך הרבה מאתנו למשהו דוחה או לכל הפחות, משהו שהוא מן ההכרח שחייבים לעשות. כי לרובנו, מסתובב בראש דימוי סטאורוטיפי של …

להתחבר לאשת השיווק הכי טובה שיש Read More »

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה