שיווק

איך להתמודד כעסקים עם הגל החמישי

אחרי שבועיים של  בידודים וקורונה ושאר מרעין בישין של הגל חמישי הרבה בעלי ובעלות עסקים מוצאות את עצמם עם מציאות לחוד ותוכניות לחוד. חוסר הודאות חוזר לשלוט בכיפה. אפשר להתלונן לממשלה, אבל יש בהחלט דרכים להתמודד. הנה כמה מהם: להיות אמא עצמאית קודם כל, יש את מי שלא פנויה כרגע לעשות עסקים. לא משנה אם …

איך להתמודד כעסקים עם הגל החמישי Read More »

איך להביא לקוחות לעסק גם אם אין לך נוכחות דיגיטלית

3 טכניקות מעשיות למשיכת לקוחות אם בדיוק פתחת עסק ואת רוצה להתחיל להתגלגל עם מה שיש (או יכול להתממש בקרוב).או שאת כרגע בתהליך שינוי או בניה של תשתיות שיווק אבל חשוב לך לפעול במקביל כדי להזרים הכנסות.אם חשוב לך להגדיל את כמות הלקוחות כרגע ואת צריכה לפעול מהר ובלי הרבה הכנות (כי הילד בבית בבידוד …

איך להביא לקוחות לעסק גם אם אין לך נוכחות דיגיטלית Read More »

למצוא את הייחודיות שלך

ונתן בהם סימנים: דרך אחרת למציאת הבידול שלך

בואו נודה על האמת, בידול הוא אחד הנושאים הכי קשים למציאה בעסק כל כך נפוץ לשמוע משפטים כמו: "אנשים לא מבינים מה בדיוק אני עושה" או "במה אני שונה מעוד אלף אחרים?" גם לי השאלה הזו הייתה תעלומה (למרות שאני מכירה על בוריו את תהליך מציאת הבידול) – לקח לי זמן למצוא את המילים המדויקות …

ונתן בהם סימנים: דרך אחרת למציאת הבידול שלך Read More »

תודעה של מצליחנים

4 מדדי התודעה לקמפיין מוצלח

לאורך השנים יצא לי לראות קמפיינים מושקעים, שעשויים בקפידה ובמקצועיות שבכל זאת לא ממריאים. לעומתם ראיתי קמפיינים לא מהוקצעים, כאלה שהקופי (הכתיבה השיווקית שבהם) לא משהו ובכל זאת הם מצליחים. הסיבה לכך היא שהצלחה של קמפיין לא תלויה רק בכתיבה או בתהליך שיווקי שבנוי  בצורה מקצועית, אלא הרבה  בתודעה של בעל העסק. אספתי עבורך את …

4 מדדי התודעה לקמפיין מוצלח Read More »

5 האלמנטים שיכניסו חשק ומוטיבציה לשיווק שלך

הרבה בעלות עסקים (וגם בעלי עסקים) עושים שיווק כי זה מה שצריך לעשות ולא כי הן נהנות מזה. הן לא יודעות שכשעושים שיווק עם חשק, זוכים לא רק בהנאה מהעשייה אלא גם בשיווק טוב יותר ומושך יותר. כשהשיווק טוב יותר אז הוא גם מצליח יותר ומדרבן יותר להמשיך ולעשות עוד שיווק. במצב כזה קל להתמיד …

5 האלמנטים שיכניסו חשק ומוטיבציה לשיווק שלך Read More »

להתחבר לאשת השיווק הכי טובה שיש

הרבה עצמאיות חולמות שמישהי אחרת תעשה בשבילן את העבודה השחורה של השיווק. ומחכות עם השיווק ולא מביאות את התרומה הייחודית שלהן לכמה שיותר אנשים הזקוקים לה. למה זה קורה? כי השיווק נתפס אצל כל כך הרבה מאתנו למשהו דוחה או לכל הפחות, משהו שהוא מן ההכרח שחייבים לעשות. כי לרובנו, מסתובב בראש דימוי סטאורוטיפי של …

להתחבר לאשת השיווק הכי טובה שיש Read More »

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה