ונתן בהם סימנים: דרך אחרת למציאת הבידול שלך

בואו נודה על האמת, בידול הוא אחד הנושאים הכי קשים למציאה בעסק

כל כך נפוץ לשמוע משפטים כמו: "אנשים לא מבינים מה בדיוק אני עושה" או "במה אני שונה מעוד אלף אחרים?"

גם לי השאלה הזו הייתה תעלומה (למרות שאני מכירה על בוריו את תהליך מציאת הבידול) – לקח לי זמן למצוא את המילים המדויקות שדרכם אני רוצה להציג את עצמי לעולם.
ולא "יועצת ומאמנת לשיווק באינטרנט"
כי דווקא יועצים מהסוג שלי יש מליון (שגם הם מסתובבים כסנדלרים יחפים ללא בידול, כמה אירוני) .

באיזשהו שלב ישבתי וכתבתי לעצמי 3 תכונות, ערכים שחשובים לי ותמיד הולכים איתי:
קלילות
פשטות
והנאה

הסתכלתי על 3 המילים הללו, הם הסתכלו עליי חזרה

פששש…
לא נראה לי שזה זה, אמרתי לעצמי.
זה כל כך אני, זה כל כך פשוט, זה בטח לא זה.

אנשים באים אליי כדי להכניס יותר קלילות, פשטות והנאה לעשייה השיווקית שלהם?

לא יכול להיות
אנשים רוצים תוצאות, לא ליהנות מהדרך, עניתי לעצמי.
כל פעם שלקוחה אמרה לי שהיא רוצה שכל העניין הזה עם השיווק יהיה קל יותר, נוח יותר,
כל פעם שדיברו איתי על חשש מקריסה ועומס לעומת השאיפות לגדול ולהתפתח בעסק,
שום פעמון לא צלצל לי באוזן, שום אסימון לא נפל לי.

נזכרתי בקלף שהיה תלוי לי ליד המחשב, "פשטות" היה רשום שם. מישהי שעבדה איתי לפני שנים נתנה לי את הקלף הזה כי "זה מה שאת מביאה איתך".
נו, אז מה, זה נורא פשוט להיות בפשטות.

שום דבר מיוחד, מינטרתי לעצמי שוב.

עד שסיפרתי לקולגה שאני עדיין מחפשת אחר הדבר המשמעותי שאני מביאה לעולם, כי הנאה וכאלה זה מאוד נחמד אבל זה לא משהו מיוחד.
היא פתחה עליי עיניים ואמרה לי, בוודאי שזה מיוחד.

את יודעת כמה אנשים חיים חיים שלמים מתוך מאמץ, במחשבה שצריך לעבוד קשה?!
את מבינה שחיים של קלילות והנאה זו התודעה של העידן החדש ולא לכולם יש אותה?
הייתי בהלם לרגע.

מה באמת?! יכול להיות שזה ממש לא מובן מאליו לכולם כמו שלי זה מרגיש ??

מאותו רגע, משהו התחיל לחלחל פנימה ויכולתי לראות את המובן מאליו כמשהו לא רגיל.
ככה נולדה בי ההבנה של הדבר המיוחד שיש לי לתת בעסק שלי.
וכן, גם אני עם כל הידע שלי, הייתי צריכה את האדם הזה מבחוץ, שיראה לי את מה שאני לא רואה.

במשובים שקיבלתי אחר כך בתהליכי הליווי האישיים והקבוצתיים, המילים דיוק, חידוד ופשטות חזרו על עצמן בוריאציות שונות.

אחת הלקוחות שלי הגדילה לעשות וקראה לי 'המדייקת'. אחרת אמרה שהיא זקוקה ל'עין הפשטות' שלי.
כשאני הסכמתי לקבל את הייחוד של ה'מובן מאילו', הבנתי שאלו המתנות שאני מביאה אם אני רוצה או לא. וזה מאפשר (לשמחתי) ללקוחות שלי להפוך את השיווק לקליל יותר, מחובר יותר ונעים יותר.

דגשים למציאת הבידול העסקי שלך

מה זה אומר עבורך?

אם גם את (או אתה) לא מצאת עדיין את הדבר המיוחד שלך אז רוב הסיכויים שגם אצלך, זה פשוט שם מתחת לאף. הוא רק כל כך מובן מאליו. כל כך את שקשה לך לראות מה מיוחד בזה.
אבל אם תקשיבי טוב, כל הזמן אומרים לך את זה, את פשוט מסננים את זה החוצה. כי זה ,לא מיוחד', 'כי זה ממש רגיל', 'טבעי' עבורך להיות כזו. אין בזה שום מאמץ ושם טמון הכוח שלכם, האור המיוחד שלכם שרק אתם יכולים לתת. זה שהעולם לא יכול להתקיים בלעדיו.


אז תעזבי את המילים הגדולות כמו 'בידול' או 'ייחוד' זה רק מבלבל, ופשוט תודי בזה, שאת מיוחדת, כמו שאת.
זה הכל

שתפו:

מאמרים נוספים

עוקבים ויותר לייקים: 4 דרכים לייעל ולהתמיד בשיווק ברשתות החברתיות

להשיג יותר עוקבים או לייקים, זה לא ענין של טריקים ונוסחאות קסם. אני לא מאמינה בזה. מה שעובד הוא עשייה נכונה ולאורך זמן. זה נשמע פשוט, אבל זה לא בהכרח החוויה. כשרק התחלתי לכתוב בפייסבוק (לפני הרבה שנים), מצאתי את עצמי משקיעה שעות וימים מול המסך בכלל ובפייסבוק בפרט. כדי להגדיל את המעגל שמכיר אותי.

כל מכירה מצליחה מתחילה עם הצעה עסקית טובה

אם יש ברצונך להגדיל את כמות הלקוחות שלך. למלא את הקליניקה או את הסדנה. המאמר הזה סוקר את השלב הראשון של כל מכירה מוצלחת. אם עושים אותו נכון, המכירה נעשית קלה ופשוטה יותר והמתעניינים הופכים ללקוחות מרוצים. השלב הראשון: בניית הצעה עסקית טובה שאלת את עצמך, מדוע השאלה הראשונה בכל ליווי של איש שיווק מקצועי,

פאשלות, טעויות ותקלות בשיווק, במכירה ובכלל בעסק

אינטרנט שנופל באמצע הדרכה, מתעניין שחושש שהתהליך לא יעבוד ופאשלות בשירות הם אירועים שעלולים לקרות בכל עסק ואפשר להיערך אליהם מראש טעויות, תקלות ובכלל דברים שמשתבשים עלולים לקרות לכל עסק, בכל אחד מהמחלקות, גם בשיווק ובמכירה וגם בתחומים עסק אחרים. אז איך מתמודדים איתם? מה עושים כשהאינטרנט נופל באמצע הדרכה (וובינר) בשידור חי אחד הפחדים

טיפ שיעזור לך להרגיש יותר רגוע עם שיחות מכירה

איך השאלה "האם אצליח לסגור את החודש?" יכולה לחבל דווקא באחד הדברים הכי חשובים, הפרנסה. ומה עושים עם זה בשיחות מכירה אחד הטיפים המשמעותיים לשיחות מכירה הוא משפט שקולגה שלי היה אומר: "הפרנסה משמיים". לכאורה משפט נדוש, אבל בפועל משפט עם הרבה חוכמה. אותו קולגה הוא גם מאמן עסקי וגם יזם עם פרויקטים רבים ומצליחים

לקבלת בוסט שידחוף את השיווק שלך קדימה (ללא תשלום)

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה למעלה
דילוג לתוכן