להתחבר לאשת השיווק שבתוכך

הרבה עצמאיות חולמות שמישהי אחרת תעשה בשבילן את העבודה השחורה של השיווק. ומחכות עם השיווק ולא מביאות את התרומה הייחודית שלהן לכמה שיותר אנשים הזקוקים לה.

למה זה קורה?

כי השיווק נתפס אצל כל כך הרבה מאתנו למשהו דוחה או לכל הפחות, משהו שהוא מן ההכרח שחייבים לעשות.

כי לרובנו, מסתובב בראש דימוי סטאורוטיפי של מהו איש שיווק מצליח באינטרנט ויש בו צדדים שלא נעימים לנו. אולי איש חלקלק כזה שכותב מיילים כאילו אישיים, אבל משתמש כל הזמן בנוסחאות או במילים שחוקות, כמו 'סוד', 'חינם' ו'עוצמתי'. או מישהו שמציג הבטחות ללא כיסוי, מזלזל בלקוחות שלו ורק רוצה למכור להם במחיר מופקע. או כזה שלא אכפת לו מאנשים או ממה שחשוב באמת. כזה שמתהדר בנוצות ובתארים שהמציא לעצמו. מפיץ את תיבת המייל שלך בתזכורות על המבצע שעוד מעט נגמר.

ואת לא רוצה להיות כזו, נודניקית, שקרנית, מלאכותית, שטחית, אינטרסנטית.

איכסה

אז אל תהי, אל תהי כזו, תמצאי את הדרך שלך לשיווק באינטרנט. תתנסי, תבדקי, תתחברי ותצרי את הסגנון שלך. את לא חייבת להיות כזו כדי להצליח להגיע לכל האנשים שזקוקים לך, ואת גם לא צריכה. יש אינספור דרכים להגיע לרומא שלך. צריך רק להתחיל וללכת ולנסות עד שתמצאי את הדרך שלך.

אבל אל דאגה, אני לא משאירה אותך בלי צידה לדרך.

כלי לוח ההשראה

קחי את איש השיווק המגעיל ההוא והשליכי אותו מחוץ לדלת. קחי נשימה עמוקה ורשמי לעצמך אלו תכונות אופי או דרכי התנהלות, היית רוצה שיהיו באשת השיווק המצליחה שלך. כמו: פתיחות, שמחה, הומור, אצילות, יושר, מקצועיות, כנות, נתינה, חמימות, התחשבות וכו'.

רשמי לפחות חמש תכונות.

רשמי ליד כל תכונה, איך היא באה לידי ביטוי בשיווק שלך.

למשל, פתיחות: לשווק באינטרנט מתוך עולמי, לשתף בחוויות או בנסיונות שלי וברגשות שלי.

הסתכלי על הרשימה, אלו תמונות עולות לך? אלו צבעים, חומרים או תחושות מתחברות לך עם התכונות הללו?

ציירי זאת על דף, הוסיפי לה כראות עיניך גזרי נייר, ציטוטים, תמונות מהעיתון, בדים, צבעים או כל חומר אחר שמתחבר לך עם הרשימה שערכת והנה יש לך לוח השראה לתלות במקום בולט ולקבל ממנו השראה לכל פעילות שיווקית שלך ולהתחבר לאשת השיווק הכי טובה שלך – את בעצמך

שתפו:

מאמרים נוספים

לקבלת בוסט שידחוף את השיווק שלך קדימה (ללא תשלום)

Powered by WishList Member - Membership Software

Scroll to Top
× איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן