שיווק רגיש

איך נילי דור האלה מצליחה להכניס קצת קלילות ופשטות לשיווק תחום כבד כמו טראומת הכסף

שיווק דורש לפעמים רגישות. מטפלים ומטפלות שעוסקות בנושאים 'כבדים', לא פעם מרגישות שלא בנוח לדבר על זה, שלא נאמר לשווק את זה. האם יש אפשרות לדבר על זה ממקום מתחשב? בלי לפגוע, או לייצר מניפולציות מכוונות?

הפעם בפרק הזה בפודקסט שלי, בחרתי לארח את נילי דור האלה, מטפלת ותיקה ואישה שעברה בעצמה משברים וטראומות כאלו ואחרות (כולל חוב של מליון ש"ח וקריסה נפשית ופיזית), לדבר על זה, בלי מסיכות.

זו הפכה להיות שיחה חשופה וכנה על טראומה וכסף, על שיווק שמתחשב בטראומות של בעלת העסק ושל הקהל גם יחד ועל איך היא מצליחה להכניס קלילות ופשטות למקום שהוא בכלל לא פשוט. בלי להתחמק מלדבר על הנושאים הכואבים ובלי ליפול לקלישאות.

פרק לא מתחנף שבו דיברנו על:

המסע שלה, מעסק מפורסם ומוכר לנפילה של חוב של מיליון שקל, התרסקות נפשית ופיזית ועד לשיקום ועזרה היום לאחרים בדרך.
למה היא לא מוכנה לקרוא לעצמה מומחית, למרות ניסיון וידע מקצועי של עשרות שנים שיש לה
מה זו התנהלות מתוך טראומה ומה זה חלון חוסן
מה המחיר שנילי שילמה כבעלת עסק שסובלת מטראומת כסף
איך לייצר קלילות בעשייה השיווקית, גם כשסובלים מטראומה
איך נילי מכניסה קלות ופשטות עבור עצמה כדי לשווק תחום רגיש כמו 'טראומת הכסף'
שיווק מיודע טראומה – איך אפשר לשווק בלי מניפולציות ולייצר מרחב בטוח שלא מכווץ אף צד בתהליך.

להאזנה בפלטפורמות השונות: באפל, בספוטיפיי ובגוגל

נילי דור האלה

בעיני היא מלכת הרגשות. זו שלא פוחדת לדבר על רגש, להתמודד עם רגשות ואפילו לצחוק אותם. היא פעלה רבות בתחום הפגיעות המיניות ועברה גלגולים עסקיים רבים מאז. היום נילי היא מראת דרך לריפוי וטרנספורמציה של טראומת הכסף. במילים פשוטות, היא עוזרת לנשים וגברים להתמודד עם 'טראומת הכסף' לעשות שינוי ולרפא את המקום הכואב הזה.

עוד מנילי דור האלה:

להורדת 26 סימפטומים של טראומה רגשית 

ערוץ היוטיוב של טראומת הכסף
הפרופיל האישי של נילי, שם מעלה תכנים כל יום על טראומת הכסף

קישור לבלוג של נילי

שתפו:

מאמרים נוספים

לקבלת בוסט שידחוף את השיווק שלך קדימה (ללא תשלום)

Powered by WishList Member - Membership Software

Scroll to Top
× איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן